De Grote Sprong

Op dinsdag 26 september van 19.00 - 21.00 uur vindt de ouder-& kindavond “De Grote Sprong” plaats voor ouders én leerlingen uit klas 1. Er is een inloop vanaf 18.45 uur. Deze ouder-& kindavond staat in het teken van de overgang naar de middelbare school. Twee acteurs en tevens ervaren gesprekleiders van theatergroep PlayBack uit Utrecht schetsen in scherpzinnige en humoristische acts wat er allemaal gebeurt als je naar de middelbare school gaat. Wat de rol is van thuis, familie en vrienden en hoe er ondersteund kan worden.

Deze bijeenkomst vindt plaats in de aula van Lyceum Ypenburg. Mocht uw kind niet mee kunnen of willen dan bent u nog steeds van harte welkom. In verband met de beperkte plaatsen in de aula dient u zich voor deze avond vooraf aan te melden via het volgende e-mailadres: theaterbrugklas@lyceumypenburg.nl. U kunt zich met maximaal 2 personen voor deze avond aanmelden vóór dinsdag 19 september.