Je hoeft geen topsporter te zijn om toegelaten te worden tot de talentgroep Sport!

Sport

Ben je een sportliefhebber en heb je een sportieve instelling? Dan is de talentgroep Sport iets voor jou. Leerlingen die meedoen aan deze talentgroep krijgen geen vier maar zes lesuren sport in de week. We sporten meestal in het moderne sportcomplex naast onze school, maar je gaat ook naar het trampolinepark Jumpsquare, golfsurfen, skateboarden en wandklimmen. Ieder jaar doen we mee aan de Olympic Moves, waarbij we in de sfeer van de Olympische Spelen onze sportieve krachten meten met die van andere scholen.

De lessen van de talentgroep Sport zijn op een vaste middag in de week, na de gewone lessen.

Meer informatie: dhr. K.B. Wieser, wie@lyceumypenburg.nl
Meer informatie: overige talentgroepen

Leerling
"Bij de talentgroep Sport is het supergezellig en je doet veel verschillende sporten zoals snowboarden en wandklimmen. Als je aan het einde van het jaar de meeste punten hebt, word je leerling van het jaar."