Wil jij zien wat de theaterbrugklassen hebben bereikt? Bekijk dan dit filmpje.

Aan het einde van het schooljaar laten de theaterbrugklassen tijdens een presentatie enthousiast zien wat zij hebben geleerd. Door de situatie rondom het Coronavirus was dit in het schooljaar 2019 - 2020 niet mogelijk. De school besloot om de voorstellingen te filmen. Veel plezier bij het kijken!

Talentgroep Theater

Leerlingen die het leuk vinden om toneel te spelen, te zingen of te dansen kunnen auditie doen voor de talentgroep Theater. Wie voor deze talentgroep kiest, staat aan het einde van het schooljaar in onze prachtige theaterzaal voor ouders, vrienden en medeleerlingen een grootse voorstelling te geven. Als het doek omhooggaat en de spots aangaan, wordt er vol overgave een prachtige theatervoorstelling gespeeld.

Op een vaste middag in de week, na de gewone lessen krijgen deze leerlingen les van professionele theaterdocenten. Zij leren acteren, zingen, dansen, maar ook schminken, decors bouwen en theaterproductie!