Bekijk hier de foto's

Santa Run

Gistermiddag was het zo ver. De brugklassers deden weer vol overgave mee aan de Santa Run om zo geld in te zamelen voor het goede doel Alpe d’HuZes. Zij verzamelden zich trappelend van ongeduld bij de startplek voor de school. Na het startschot renden zij zo hard als zij konden langs de parkeerplaats, om de gymzaal heen, langs de verharde sportvelden om vervolgens na de laatste bocht een eindsprint naar de finish te trekken.

De klassen streden tegen elkaar. De tijd stopte op het moment dat de laatste van de klas binnenkwam. De snelste jongens en meisjes van de klassen gingen daarna met elkaar de strijd aan om de winst binnen te halen. Zij werden daarbij enthousiast aangemoedigd door de omstanders. Na een spannende strijd won 1AH1 de prijs voor de snelste ronde.

Deze eerste sponsoractie was een groot succes. Dankzij de inzet van de brugklassers en sporsors was de opbrengst van de Santa Run maar liefst € 4115,-.
Wij konden geen betere start wensen. Ontzettend bedankt!

Op naar de volgende sponsoractie!
Meer informatie: activiteiten