Stap in de wereld van Lyceum Ypenburg en maak kennis met jouw toekomst

Bij Lyceum Ypenburg hebben we oog voor jou. Onze school lijkt op een samenleving in het klein, waarbij de mentor én de juniormentoren voor je klaar staan. Samen werken we aan een fijne start in de brugklas, zodat je de school en je klas goed leert kennen. We hechten veel waarde aan een stevige basis, goede resultaten, talent en een fijne en open sfeer.

Wij bieden mavo, havo, atheneum en gymnasium onder één dak in een prachtig gebouw.

Tijdens je schooltijd ontwikkel je jouw talenten, al vanaf het eerste jaar. Je kiest zelf. Ben je creatief en innovatief? Doe dan mee met de talentgroep Atelier. Of wil je liever ontdekken tot welke prestaties je eigen lichaam in staat is? Ontdek jouw sportieve kanten in de talentgroep Sport in onze uitstekende sportfaciliteiten. Wellicht schuilt er wel een onderzoeker of uitvinder in jou? Dan ben je aan het juiste adres bij de talengroep Digital Science. Of onderzoek je liever je talenten op het gebied van zang, dans of toneel? Sluit je dan aan bij de talentgroep Musical.