Geslaagd 5x5 brugklas voetbaltoernooi

Afgelopen vrijdag 11 oktober vond het 5x5 brugklas voetbaltoernooi plaats. De gymzaal werd gevuld met enthousiaste brugklassers die vol energie streden om de overwinning. Niet alleen de leerlingen waren betrokken, maar ook de ouders stonden op de tribune om hun kinderen aan te moedigen. De deelnemers waren erg fanatiek en gedreven, zowel op het veld als langs de zijlijn.

Dit geslaagde toernooi was niet mogelijk geweest zonder de fantastische inzet van Paulien Blanksma, administratie collega's, alle brugklasmentoren en LO-team. Jullie betrokkenheid bij de organisatie en promotie van het toernooi heeft ervoor gezorgd dat dit evenement een groot succes werd. Bedankt hiervoor!

Met zoveel positieve reacties van zowel leerlingen als ouders is het duidelijk: dit voetbaltoernooi is voor herhaling vatbaar!