Virtuele expositie
'De Verruimde Blik'

Naar de expositie (link)

Je kunt de expositie als film bekijken (onder de banner) of downloaden.
Op de website waar je heen linkt staat hoe het downloaden voor verschillende omgevingen werkt.

Unieke expositie

De jaarlijkse expositie van leerlingen van de kunstvakken kan door het Coronavirus niet fysiek op school plaatsvinden. Als alternatief is er een prachtige virtuele expositie ontwikkeld, waarbij je op een bijzondere manier digitaal langs het werk van de leerlingen wordt geleid. Een expositie die je niet mag missen!

Talenten van het jaar

Ook dit jaar wordt het 'talent van het jaar' en het 'aanstormend talent van het jaar' gekozen. De onthulling vindt in het interview met rector Rineke van Meeteren plaats. Het werk van het 'talent van het jaar' wordt door de school aangekocht en krijgt ook een mooi plekje in het gebouw. Rineke van Meeteren licht in het interview toe waarom deze winnaars zijn gekozen en hoe zij het proces om tot een keuze te komen ervaart.

Wij nodigen je van harte uit om vanaf vrijdag 26 juni 16.00 uur deze expositie te bezoeken!